الأحد، 12 يوليو 2009

وحشتونى وحشتونى وحشتونى

ازيكم يا جماعة عامليين اية؟
والله العظيم وحشتونى جدا وانا اسفة لانى بقالى كتير مش بدخل بس ظروف والحمد لله ساعود لاستناف نشاطى
هههههههههه
المهم انا بحب اسلم على كل اللى سأل على واشكرهم طبعا
وعاوزة اقولكم انى كنت بختلس بعد الاوقات علشان اقرأ بوستاتكم الجديدة حتى لو مكنتش بعلق عليها
والف شكر مرة تانية لكل اللى سأل علية
وياللا نبتدى تانى و ربنا المستعان

هناك 11 تعليقًا:

مامة مازن يقول...

يااااااا ه يا ندا حمدالله على السلامة
كل ده غياب بس كان فى حد بيعلق عندى ب ندا بس غير معرف يا ترى ده انتى؟
عموما عودا احمد ومحمود وكل حاجة هههه
نورتى ومستنينك تقولى اى حاجة قولى انتى بس ههههههههههه
ربنا يوفقك يا ندا المجتهدة دا اسمك عندى سلام مؤقت بقى

akeed يقول...

الف حمد الله على السلامة و سوف ننتظر موضوعاتك الشيقة

عود حميد

ندا يقول...

مامة مازن
ازيك ؟ طبعا انا اللى كنت بعلق عندك
مكنتش اقدر مقرأش بوستاتك انتى بذات
لانك أهم وأعز صديقة عندى فى عالم التدويين
سلامى لمازن ومريم

ندا يقول...

اكييد
شكرا ليك ويا رب يديم المحبة

mohamed ghalia يقول...

حمدا لله على السلامة
البلوجر كله نور تانى

الفقيرة إلى الله أم البنات يقول...

حمد الله على السلامة
نورتيى التدوين
متغبيش تانى

ندا يقول...

محمد غالية
شكرا يا محمد
عملت اية فى الامتحانات؟
مش هنتنازل عن أقل من جيد جدا

ندا يقول...

محمد غالية
شكرا يا محمد
عملت اية فى الامتحانات؟
مش هنتنازل عن أقل من جيد جدا

ندا يقول...

أم البنات
ربنا يخليكى يا رب
وان شاء الله مش هتاخر تانى

MǿиY El-Shreef يقول...

حمدلله ع السلامه ياقمرـآ :)

lihkada يقول...

حمد الله على السلامه ويارب يكون تاخيرك عننا خير اشاء الله وارجو ان نكون اصدقاء على المدونة الشيقة ونتظر تعليقاتك